Ana Sayfa 2010 Güney Afrika

2010 Güney Afrika

2010 Güney Afrika’ya gidiyoruz

Geçen sene, Hindistan seyahatinden sonra 2010 için ne yapalım, nerelere gidelim diye düşünürken Arzu "Afrika" fikrini ortaya atmıştı.

Cape Town

Yolculuğun devamı epey sıkıcı oldu. Yemek ye, film seyret, müzik dinle, tekrar yemek ye, velhasıl geçmek bilmedi. Bir de üstüne dünkü beklemeyi eklersen, yaklaşık...

Cape Town, AVM, Penguen

Sabah trenle şehir merkezine giderek önümüzdeki iki ayı planlama çalışmaları ile güne başladık. Önce ödül kazanmış, turizm ofisine uğradık. Hemen altında Namibya Turizm Ofisi...

Cape Town, Baz Bus, Waterfront

Bugün yine trenle şehre indik. Bir araba kiralamaya karar verdik. Buranın merkezi ve meşhur caddesi Long Street'e geldik. Bir ara soluklanıp bir şeyler içerken,...

Mossel Bay

Dün Wade bizi Buz Bas'ın kalktığı hostele bıraktı. Tam ucu ucuna vardık ve biraz sonra Baz Bus geldi (9.15). Bu 22 kişilik minibüs, arkasına...

Mossel Bay, Wilderness

Sabah komşu guesthouse'ın wi-fi'si biraz güçlü gelince İnternete girebildim, meğer havuz tarafına gitsem dün, bütün gün kullanabilecekmişim. Sonunda yazdıklarımı ve hatta fotoğrafları bile yükledim....

Wilderness, Plettenberg

Bu sabah eşyaları toparladık. Sonra John ile plaja indik. O da bize takıldı, akşam aynı istikamete doğru yol alacağız. Ama Baz Bus'ın gelmesine daha...

Plettenberg, Stormsriver

Bugün Baz Bus akşama doğru geliyor, o nedenle beklediğimiz vakti değerlendirelim dedik ve fil, maymun ve çita çiftliği içinde sonuncusunu seçtik. Fiyatı pahalı sayılmaz,...

Stormsriver, Jeffreys Bay

Stormsriver'da yağmurlu ve serin bir günle uyandık. Kaldığımız yer Tube 'n Axe bahçeler içinde güzel bir yer. Her yerde olduğu gibi burada da sportif...