Ana Sayfa 2008 Uzakdoğu

2008 Uzakdoğu

Üç ay süren Tayland, Laos, Vietnam, Kamboçya, Malezya ve Singapur'u kapsayan Uzakdoğu gezisinden izlenimler, gezi notları.

2008 Uzakdoğu gezisi

Üç ay sürecek Uzakdoğu izlenimlerinin yer alacağı "seyyah oldum, gezerim" İnternet aleminde yerini almış bulunuyor.

İstanbul – Doha

29 kasım perşembe sabahı, 6.30'da yarım saat rötar ile havalandık. Uçakta güzel bir kahvaltının ardından yerel saat ile 10'u biraz geçe (saat farkı +1)...

Doha – Bangkok

Erkenden, saat 4.30'da kalktik, bir minibüs bizi alana götürdü. Giriş kuyruğunda, bizi Hintli, Tibetli olduğunu sandığımız işcilerin önüne aldılar, bu işçilere resmen beşinci sınıf...

Bangkok, ilk gün

Baan Sabai'nin bahçesi bize Olympos Türkmen pansiyonu anımsattı. Burada bir kahvaltı yaptıktan sonra 550 Baht'a hemen bitişikteki Selim'in önerdiği Sawasdee Smile Inn'e geçtik. Bu...

Bangkok, ikinci gün

Bugün pazar, hemen yan köşedeki Four Sons'ta 65 Baht'a (3YTL) bir kahvaltı yaptık, bahçesi güzel. Sonra ise Khaosan caddesine gidip daha iyi hostel baktık....

Bangkok, üçüncü gün

Bugün biraz turistiklik yapacağız. Yürüyerek Büyük Saray ve Zümrüt Budanın bulunduğu komplekse gittik. Bizim Topkapı Sarayı gibi, ama daha ihtişamlı. 250 Baht giriş ücreti...

Bangkok, dördüncü gün

Sabah erkenden çıktık. Arzu, iç taraflarda, bahçe içinde bir kahvaltı yeri görmüş, oraya gittik. Daha yeni oturmuştuk ki, aynı anda yan masaya oturan biri...

Bangkok – Ayutthaya

Sabah kahvaltı sonrası ilk kaldığımız hostellerin fotoğraflarını çektim, fotoğrafları İnternete yükledim, sonrada hostele dönüp Arzu ile bavulları topladık. Bangkok'tan ayrılıyoruz. Bir taksi ile Hua Lampong...

Tüm gün Ayutthaya’da

Sabah 60 bahtlık kahvaltılardan birini nehir kenarındaki bir yerde yaptıktan sonra bir süpermarkete uğradık. Türkiye'ye dönünce karşılaştırmak için bazı fiyatları not ettim. Özellikle bizde...