Category

2011 Yeniden Bangkok

Bir kez daha Uzakdoğu; Tayland, Myanmar gezisi başlıyor

Vize, bilet işleri

Sabah erkenden Myanmar konsolosluğuna gittim. Saat 9'a beş kala orada olmama rağmen önümde 40 kişi...

Pattaya

Dün sabah hostelden ayrılırken yanımdan, önde daha yaşlıca, hostele sinirlenmiş söylenen, arkada daha genç umursamaz...

Biz kez daha Bangkok

Pattaya'dan Bangkok'a dönme ve Myanmar'a gidiş için son gün..

Myanmar’a ayak basma

Sabah saat beşte sağdan soldan toplanan Khaosan ahalisi ile bir minibüse tıkıştık ve havaalanına doğru...

Bagan’da ilk gün

Bugüne çok erken başladım. Dün gece erken yatınca gece saat birde uyandım. Resepsiyona su almaya...

Bagan’da ikinci gün

Bu sabah deparı geç verdim ama saat sekiz'de kalktım, hafif serin, güneşli nefis bir hava...

Kalaw Yolculuğu

Saat 03.45'de otobüs beni New Park'ın kapısından aldı. Sonra bir kaç hostel daha dolaştık, şehir...

Yürüyüşe başlama

Sabah hazırlıklarımızı yaptık, üç gün sonra İnle'de elimize geçecek olan büyük sırt çantalarımızı bıraktık....

Yürümeye devam

Sabah gün doğar doğmaz kalktık, hava da keskin bir soğukluk var. Büyük su deposundan maşrapa...

İnle’ye doğru

Sabahın karanlığında patlayan bir çığlıkla herkes yattığı yerde bir zıpladı. Sonrasında, şarkılardan sabah ayinin başladığını...

Nyaung Shwe’de ilk gün

Bugün yaya kaldım. Nedeni ise hala şu bisiklete binmeyi öğrenemem. Dün akşam bizim elemanların yarısı...

İnle Gölü

Sabah, kahvaltıdan sonra Rene ile Arjantinli Natalia'yı alıp üç İspanyol'un kaldığı hostele gittik. "Rehberimiz" de...

İnle’den Altın Kaya’ya

Sabah kalkıp, oldukça sıcak akan suyla duşumu aldıktan sonra kahvaltıya çıktığımda saat yediye çeyrek vardı....

Altın Kaya ve Yangon’a dönüş

Sabahın erkenden kalktım, saat altıya doğru altı dolarlık oda fiyatına dahil olan kahvaltımı yaptım. Sonra...

Yangon, Myanmar’ın başkenti

Sabah kahvaltı için resepsiyona indim, meğer bir gece önce, Continental, Çin veya Myanmar seçeneklerinden biri...