Category

2010 Güney Afrika

2010 Güney Afrika’ya gidiyoruz

Geçen sene, Hindistan seyahatinden sonra 2010 için ne yapalım, nerelere gidelim diye düşünürken Arzu "Afrika" fikrini ortaya atmıştı.

Cape Town

Yolculuğun devamı epey sıkıcı oldu. Yemek ye, film seyret, müzik dinle, tekrar yemek ye, velhasıl...

Cape Town, AVM, Penguen

Sabah trenle şehir merkezine giderek önümüzdeki iki ayı planlama çalışmaları ile güne başladık. Önce ödül...

Cape Town, Baz Bus, Waterfront

Bugün yine trenle şehre indik. Amacımız bir araba kiralamaktı. Buranın merkezi ve meşhur caddesi Long...

Mossel Bay

Dün Wade bizi Buz Bus'ın kalktığı hostele bıraktı. Tam vardıktan biraz sonra, saat dokuzu çeyrek...

Mossel Bay, Wilderness

Sabah komşu guesthouse'un wi-fi'si biraz güçlü gelince İnternet'e girebildim, meğer dün havuz tarafına gitsem, bütün...

Wilderness, Plettenberg

Bu sabah eşyaları toparladık. Sonra John ile plaja indik. O da bize takıldı, akşam aynı...

Plettenberg, Stormsriver

Bugün Baz Bus akşama doğru geliyor, o nedenle beklediğimiz vakti değerlendirelim dedik ve fil, maymun...

Stormsriver, Jeffreys Bay

Stormsriver'da yağmurlu ve serin bir günle uyandık. Kaldığımız yer Tube 'n Axe bahçeler içinde güzel...

Jeffreys Bay

Ubuntu özenle dekore edilmiş, güzel bir balkonu ve bahçesi olan hoş bir yer. Plaj iki...

Chintsa

Önceki sabah, erkenden, Baz Bus'a binip yola devam ettik, beş saat bir yolculuktan sonra Chintsa'ya,...

Durban

Geçen pazar günü önce deniz manzaralı evimizle vedalaştık, sonra Bucceneers'in klasik bedava pazar kahvaltısını yaptık...

St. Lucia

Üç gün önce, yine sabah erkenden yollara düştük. Bizden başka üç kız var, onlar da...

Swaziland

Cuma günü öğleden sonra, Swaziland'a girdik. Bir kaç barakadan oluşan sınır kapısında durduk. Pasaport kontrolündeki...

Kruger Milli Parkı

Nelspruit'de ara kiralama şirketini aradığımızda ucuz araçların bittiğini, ellerinde sadece 380 randlık bir araç kaldığını...

Mozambik

Üç gece Kruger parkta kaldıktan sonra, ayın on ikisinde Nelspruite döndük. Cape Town'a bir paket...