Category

2008 Uzakdoğu

2008 Uzakdoğu gezisi

Üç ay sürecek Uzakdoğu izlenimlerinin yer alacağı "seyyah oldum, gezerim" İnternet aleminde yerini almış bulunuyor.

İstanbul – Doha

29 kasım perşembe sabahı, 6.30'da yarım saat rötar ile havalandık. Uçakta güzel bir kahvaltının ardından...

Doha – Bangkok

Erkenden, saat 4.30'da kalktik, bir minibüs bizi alana götürdü. Giriş kuyruğunda, bizi Hintli, Tibetli olduğunu...

Bangkok, ilk gün

Baan Sabai'nin bahçesi bize Olympos Türkmen pansiyonu anımsattı. Burada bir kahvaltı yaptıktan sonra 550 bahta...

Bangkok, ikinci gün

Bugün pazar, hemen yan köşedeki Four Sons'ta 65 bahta (3 YTL) bir kahvaltı yaptık, bahçesi...

Bangkok, üçüncü gün

Tapınak ziyaretleri Bugün biraz turistlik yapacağız. Yürüyerek Büyük Saray ve Zümrüt Budanın bulunduğu komplekse gittik. Bizim...

Bangkok, dördüncü gün

Sabah erkenden çıktık. Arzu, iç taraflarda, bahçe içinde bir kahvaltı yeri görmüş, oraya gittik. Daha...

Bangkok – Ayutthaya

Sabah kahvaltı sonrası ilk kaldığımız hostellerin fotoğraflarını çektim, fotoğrafları İnternete yükledim, sonrada hostele dönüp Arzu...

Tüm gün Ayutthaya’da

Sabah 60 bahtlık kahvaltılardan birini nehir kenarındaki bir yerde yaptıktan sonra bir süpermarkete uğradık. Türkiye'ye...

Ayutthaya – Chiang Mai

Sabah, dün bilet aldığımız acentanın tuk-tukcusu bizi aldı ve Chiang Mai otobüsünün yazıhanesine götürdü. Gerçek...

Chiang Mai

Hostelin restoranında açık büfe yüz bahta (4 YTL) kahvaltı ettikten sonra wat yani tapınakları görmeye...

Chaing Rai

Dünkü gönderiye Cemil'in yaptığı yorumu gerçekleştiremeden yeniden yollara düştük. Sabah tuk-tuka seksen baht verip otogara gittik...

Tayland’dan Laos’a

Sabah 8.00'de minibüs ile Chang Khong'a yani Laos sınırına gittik. Yolculuk iki buçuk saat kadar...

Mekong nehrinde

Sabah erkenden kalkıp, kalkışdan bir saat önce limana indik, tekneyi bulduk ve en öne yerleştik....

Luang Prabang

Sabah erkenden çıkıp şehri bir baştan bir başa yürüdüm. Kadınlar, erkekler, motosikletlerle işe gidiyorlar. Sonra...

Rahipler ve Şelale

Saat 6'da tüm rahipler sıralar halinde caddelerden geçerek dünkü ziyaret ettiğim Wat Xieng Thong isimli...